• تلفن :
  • 48000019 - 021 خط ویژه
سئو سایت - وبلاگ سئوکار


- نویسنده

5 نکته مهم جهت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

جهت بهینه سازی موتور جستجو، دریافت ترافیک بیشتر و بهبود رتبه وب سایت خود، فقط کافی است که این راهنمایی های ساده را برای بهینه سازی دنبال کنید، به زودی پیشرفت تان را ملاحظه خواهید نمود.

نکات بهینه سازی موتور جستجو

1. محتوای عالی

پست‌های با کیفیت بالا، مطالب تازه و منحصر به فرد که مرتبط با مخاطبانتان است را به اشتراک بگذارید. از کلمات کلیدی و عباراتی استفاده کنید که موتورهای جستجو وب سایت شما را به جستجوگران متصل کنند. اما فراموش نکنید که شما نیاز به ارسال مطالب خود، برای بازدیدکنندگان دارید نه برای موتورهای جستجو! بنابراین نه تنها محتوای مطالب خود را پر از کلمات کلیدی کنید، بلکه مطمئن شوید که مطلب سرگرم کننده است و سعی کنید از عنوان کردن مسائل خسته‌ کننده خودداری کنید.

2. برچسب عنوان صفحه (Page Title Tag)

در حالت ایده آل، عنوان صفحه شما باید کلمات کلیدی و یا عبارات کلیدی در آغاز تگ داشته باشد و نباید از66 حرف تجاوز کنند.

3. برچسب های هدر (Header Tags)

عنکبوت موتور جستجو توجه زیادی به کلمات مورد استفاده در برچسب های هدر می‌کند و لازم نیست که حتما یک کلمه کلیدی را در برچسب های هدر خود داشته باشید بلکه باید به سادگی این برچسب ها موضوع اولیه صفحه شما را شرح دهند. بنابراین در این مورد هوشمندانه عمل کنید.

4. لینک

بین صفحات وب سایت خود لینک های داخلی ایجاد نمایید. این نه تنها موجب بهینه سازی موتور جستجو می‌شود، بلکه به خوانندگان وب سایت شما کمک می‌کند تا اطلاعات مفید دیگری را در وب سایت تان پیدا کنند. تمام صفحات را به هم لینک ندهید، موضوع صفحه باید مرتبط با لینک باشد! تمام لینک های داخلی باید یک ویژگی ردیابی (Follow) داشته باشند تا عنکبوت موتورهای جستجو صفحات شما را راحتر پیدا نمایند.

5. تصاویر

بهترین روش برای بهینه سازی موتور جستجو در مورد تصاویر استفاده از Alt text است. Alt text ها به موتورهای جستجو کمک می کند تا بفهمند تصویر مورد نظر راجع به چه چیزی است.همچنین مطمئن شوید تا حد امکان اندازه فایل تصویر شما کوچک باشد. برای بهینه سازی حجم تصاویر می توانید از ابزارهای رایگان استفاده کنید. مانند:

http://www.imageoptimizer.net

در پایان امیدوار است این راهنمایی ها برای بهینه سازی موتور جستجو مفید واقع شود.

جهت کسب مشاوره سئو و طراحی سایت با ما تماس بگیرید
  • محمد کسرا عسکری

    جا داره مطالب تخصصی تر باشه.. آرزوی موفقیت

    • با تشکر از نظر شما دوست عزیز. سئوکار با هدف ارائه مطالب متنوع در سطوح مختلف سعی در ایجاد دانش عمومی و تخصصی در زمینه سئو بین افراد دارد. در پست های آتی حتما از نظر شما دوست عزیز استفاده خواهد شد. 

  • Javid Garshasbi
    فکر می کنم عنوان مطلبتون اشتباه باشد. بهتر بود می نوشتید "5 نکته ساده جهت بهینه سازی سایت برای موتور جوستجو" موفق باشد

نظر کاربر مهمان
(نظر شما پس از تایید منتشر خواهد شد)

آنالیز تخصصی سئوکار

آنالیز تخصصی سئوکار

خبرنامه

استخدام در شرکت سئوکار

استخدام در شرکت سئوکار