بروز رسانی جستجوی محاوره ای  برنامه های تلفن همراه توسط گوگل

امروز گوگل، جستجوی محاوره ای در برنامه های کاربردی موبایل را به روز رسانی کرد. این شرکت اعلام کرد دستورات صوتی جدید، به برنامه ریزی برای سفر اختصاص دارد.

در واقع این برنامه شما را از موقعیت مکانی که در آن جضور دارید مطلع می کند(به عنوان مثال،در هتل)، همچنین به شما اجازه میدهد که درخواستتان را به صورت صوتی بیان کنید(به عنوان مثال، رزرو از طریق OpenTable).

وبلاگ گوگل ویژگی های جدید را اینچنین توضیح می دهد:

گام اول: یافتن یک نقطه برای صرف شام

فقط می گویید، "خوب گوگل، رستورانی در نزدیکی هتل به من نشان بده" – و حالا، شما از میان پیشنهادات یکی را انتخاب کنید.(نیازی به یادآوری نام هتلتان نیست، در طول رزرو هتل گوگل آنرا در gmail تان ثبت کرده و اکنون از آن استفاده میکند.) هنگامی که دسر خوشایندتان نبود، سریعا از انتخاب خوب ارائه شده توسط رستوران مطمئن شوید، فقط کافیست درخواست کنید:"خوب گوگل، اول به من منو را نمایش بده."

گام دوم: رزرو کنید

وقتی رستوران مورد علاقه تان را پیدا کردید ،می توانید بگویید، "بسیار خوب گوگل، برای ساعت 19 یک میز رزرو کن." اگر رستوران یک (OpenTable) داشت، یک صفحه نمایش برای رزرو خواهید دید که آنرا پر خواهید گرد، و دیگر وقت با ارزشتان تلف نخواهد شد.

گام سوم: هنگامی که صورت حساب پرداخت شد ، شما به دنبال تعیین مکانی مناسب برای بعد از شام خواهید بود

فقط کافیست از گوگل درخواست کنید تا مکان مورد نظرتان را که در نزدیکی رستوران است به شما نشان دهد.

گام چهارم: در مورد چیزهای کوچک نگران نباشید

برنامه کاربردی Google، همچنان می تواند شما را در ادامه سفر همراهی کند. وقتی زمان زیادی تا پرواز ندارید، می‌تواند مکانی را برای اجاره ماشین معرفی کند. (حتی به شما گزینه های دیگری مثل اینکه پرواز خود را به تاخیر بیندازید و یا لغو کنید را پیشنهاد میدهد).به هنگام خروج از فرودگاه میتوانید فهرستی pop up از رزرو هتلتان، شام، سرگرمی ها و عکس هایی که گرفته اید را دریافت کنید.

در طی چند هفته اخیر گوگل به شدت با تبلیغات تلوزیونی به دنبال ترویج نرم افزار تلفن همراه خود با عنوان " از گوگل بپرسید" است.

گوگل امروز اعلام کرد که ویژگی های جدید در برنامه های اندروید و iOS موجود است.

منبع: searchengineland