بهترین هاست برای وردپرس

هاست برای وردپرس یکی از مهم ترین مواردی است که اگر با وردپرس سروکار دارید، باید نسبت به آن آگاه باشید. هاست های متنوعی برای وردپرس وجود دارد که ممکن است کار شما را کمی سخت کند. در این جا با بررسی 7 نوع هاست برای وردپرس، به شما در انتخابتان کمک خواهیم کرد.

1. Bluehost

Bluehost یک هاست بزرگ است که به عملکرد حرفه ای در وردپرس و مقرون به صرفه بودن معروف است. این هاست محبوب است و برای مشاغل کوچک، مرتباً ارتقا میابد. Bluehost در حال حاضر بیش از 2 میلیون سایت را در سراسر جهان، پشتیبانی می کند. همچنین این شرکت تقریباً هر سرویس میزبانی وب سایتی را که ممکن است به آن نیاز داشته باشید ارائه می دهد، مانند میزبانی پیشرفته مانند VPS، میزبانی مدیریت شده وردپرس و سرور اختصاصی. تیم خدمات مشتریBlueHost برای پشتیبانی از طریق تلفن، ایمیل یا چت زنده در دسترس شما است و می تواند هر زمان که به آن نیاز داشتید به شما کمک کند. با Bluehost، لازم نیست نگران کند بودن سایت وردپرس خود باشید زیرا ترافیک آن افزایش یافته است. BlueHost همچنین یک دامنه رایگان برای سال اول و یک گواهی SSL رایگان ارائه می دهد. این شرکت علاوه بر ارائه طیف کاملی از خدمات میزبانی وب سایت ارائه دهنده ی خدمات سئو، آموزش بازاریابی، بازاریابی شبکه های اجتماعی، خدمات طراحی گرافیک و تولید محتوا و سئو سایت نیز می باشد. نظرات مشتریان در مورد Bluehost به طور کلی مثبت است.

  • سرعت: 689 میلی‌ثانیه
  • آپتایم: 99.99%
  • پشتیبانی مشتری: 5.5

2. WP Engine

WP Engine یکی از اولین هاست هایی بود که خدمات میزبانی مدیریت شده را به طور خاص برای وردپرس ارائه کرد. WP Engine یک هاست برای وردپرس است که دارای دارای سیستم EverCache سفارشی شده، پشتیبانی از PHP 7 و HTTP/2 و CDN رایگان است. هاستینگ بدون دردسر این شرکت، سرورهای قوی و سریعی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانند تقریباً هر چیزی را مدیریت کنند. WP Engine، مشتریان مشهوری مانند Yelp، Petco، Asana، National Geographic و Pandora دارد. WP Engine به روز رسانی های اصلی وردپرس را به طور خودکار نصب می کند و موارد جزئی را آزمایش می کند. البته توجه داشته باشید که قیمت ها در WP Engine ممکن است کمی بیشتر از حد تصور به نظر برسد.

  • سرعت: 582 میلی‌ثانیه
  • آپتایم: 99.99%
  • پشتیبانی مشتری: 4.5

3. DreamHost

Dreamhost یک هاست برای وردپرس است که میزبان بیش از 1.6 میلیون وب سایت برای بیش از 400000 عضو است و یکی از تنها 4 سرویس هاستینگی است که وردپرس آن را تأیید می کند. این هاست از سوی WordPress.org DreamHost به کاربران توصیه شده است. با DreamHost یک داشبورد سفارشی، به روز رسانی خودکار وردپرس، فضای نا محدود، پهنای باند نا محدود، و یک دامنه رایگان و گواهینامه SSL رایگان دریافت می کنید. اگر به دنبال یک هاست عالی وردپرس هستید که ایجاد سایت آسان با ذخیره سازی SSD با سرعت بالا را ارائه می دهد، DreamHost می تواند گزینه مناسبی باشد. DreamHost طیف گسترده ای از محصولات شگفت انگیز را با ترکیبی از ارزش و اعتبار ارائه می دهد. DreamHost به دلیل ابزارهای گسترده ای مانند نرم افزار مفید سایت سازی، ضمانت بازگشت پول، گزینه های امنیتی و فضای ذخیره سازی نا محدود، دامنه ها و ایمیل یکی از برترین هاست ها برای وردپرس است.

  • سرعت: 445 میلی‌ثانیه
  • آپتایم: 100%
  • پشتیبانی مشتری: 4.5

4. Cloudways

Cloudways یک هاست ابری مدیریت شده است که نظارت شبانه روزی، پشتیبان گیری خودکار و اصلاحات امنیتی منظم را به شما ارائه می دهد. مشتریان می توانند از بین پنج ارائه دهنده ی ابری (از جمله AWS و (Google Cloud، یکی را انتخاب کنند.Cloudways دارای پشتیبانی 24/7 زنده است و برای کسب و کارهایی که به زمان پاسخگویی سریع تر، پشتیبانی اختصاصی یا مهارت های فنی عمیق تر نیاز دارند، می تواند مناسب باشد. البته برای دسترسی تخصصی تر به تمام یاین موارد، می توانید این هاست را به یک طرح پشتیبانی پیشرفته یا Premium ارتقا دهند. در این هاست، CDN گنجانده نشده است.

5. SiteGround

SiteGround یک هاست برای وردپرس است که روی سریع ساختن سایت شما تمرکز دارد و راه حل های امنیتی پیشرفته وردپرس را ارائه می دهد تا آن را عملاً ضد هک سازد. آن ها حتی آموزش محافظت از سایت وردپرس شما در برابر بدافزارها را نیز با استفاده از سرویس میزبانی وب خود ارائه می دهند. SiteGround همچنین خدمات میزبانی وب مخصوص مکان را با 3 مرکز داده مختلف در ایالات متحده آمریکا، اروپا و آسیا ارائه می دهند. این بدان معنی است که می توانید نزدیک ترین مورد را به خود انتخاب کنید و سایت خود را از این طریق حتی سریع تر کنید. علاوه بر آن افزونه داخلی، SiteGround به شما امکان می دهد به افزونه های وردپرس مانند WPForms و ابزارهای سئو مانند AIOSEO دسترسی داشته باشید. SiteGround به‌روزرسانی های خودکار وردپرس را انجام می دهد. ویژگی منحصر به فرد SiteGround این است که از Google Cloud Platform استفاده می کند. SiteGround دارای مراکز داده در شش کشور است و بیش از 2,000,000 دامنه را در سراسر جهان ارائه می دهد.

در سال 2017، SiteGround سیستم منحصر به فرد محافظت از ربات خود را با موفقیت راه اندازی کرد. این سیستم با الگوریتم موثر هوش مصنوعی (AI) خود نیرو می گیرد. وقتی این سیستم را روشن کنید متوجه کاهش قابل توجهی در تعداد هشدار های مختلف از پلاگین های امنیتی در وردپرس خود می شوید. توجه داشته باشید که این سیستم همچنین از طیف گسترده ای از حملات brute force روی صفحه ورود به سیستم وردپرس شما جلوگیری می کند. این هاست دارای دامنه ی رایگان نیست.

  • سرعت: 649 میلی‌ثانیه
  • آپتایم: 99.98٪
  • پشتیبانی مشتری: 5.5

6. HostGator

HostGator یک هاست برای وردپرس است که معروف است و بیش از پانزده سال تجربه ی هاستینگ دارد و بیش از هشت میلیون دامنه را میزبانی می کند. HostGator میزبانی VPS، میزبانی مشترک، سرورهای اختصاصی و برنامه های میزبانی وب مدیریت شده وردپرس را ارائه می دهد. HostGator به شما این امکان را می دهد که به راحتی CMS وردپرس را روی هر یک از سرورهای آن نصب کنید. HostGator سه سطح مختلف هاستینگ وب سایت مدیریت شده وردپرس را ارائه می دهد ( Starter، Business و (Standar. HostGator با ارائه سه سطح شگفت انگیز هاستینگ وب وردپرس، مانند Swift، Lite و Turbo، بر رقبای خود پیشی می گیرد. همچنین به خاطر داشته باشید که محیط از پیش ساخته شده آن دارای بسیاری از ویژگی های عالی سازگار با وردپرس است. برخی از آن ها شامل محافظت از بدافزارهای زنده و همچنین پلاگین های انتخاب شده است که تجربه شما را بهبود می بخشد. میانگین زمان پاسخگویی سرور کمی پایین است.

  • سرعت: 691 میلی‌ثانیه
  • آپتایم: 99.9%
  • پشتیبانی مشتری: 5.5

7. GreenGeeks

GreenGeeks با عملکرد وب سایت فوق سریع خود به یک برند شناخته شده در صنعت هاستینگ وردپرس تبدیل شده است. GreenGeeks یک شرکت هاستینگ وب سایت سازگار با محیط زیست است! حافظه ی SSD و CDN، آن ها را به یکی از سریع ترین ارائه دهندگان هاستینگ وردپرس تبدیل کرده است. GreenGeeks30 روز ضمانت بازگشت وجه و تیم پشتیبانی 24 ساعته دارد.

  • سرعت: 697 میلی‌ثانیه
  • آپتایم: 99.92%
  • پشتیبانی مشتری: 4.5

برگرفته از مقالات زیر
bestweb hosting
wordpress-hosting

سوالات متداول

آیا برای راه اندازی سایت نیاز به هاست وردپرس نیاز داریم؟

اگر سایت شما مبتنی بر وردپرس ساخته شده باشد، نیازمند هاست وردپرس نیز هستید.

آیا از هاست های وردپرسی نسخه پشتیبان دریافت می کنید؟

بله تمام هاست های وردپرس از سایتتان نسخه پشتیبان تهیه می کنند.

چند نوع هاست وردپرس وجود دارد؟

در واقع تعداد هاست های وردپرس بسیار بالا است و این ممکن است کار شما را در انتخاب سخت تر کند. با این حال 7 نمونه از بهترین هاست وردپرس را می توانید در مطلب بالا پیدا کنید.