دانلود رایگان کتاب سئو

دانلود رایگان کتاب سئو چیست؟ وقتی اسم دانلود کتاب سئو می‌آید، ممکن است به خود بگویید که سئو چیزی نیست که با چهار تا کتاب بتوان یاد گرفت. بعد هم اینکه، این همه سایت‌های آموزش رایگان و حرفه‌ای خارجی در خصوص سئو مانند searchenginejournal یا MOZ یا سایت‌های فارسی مانند سئوکار و غیره وجود دارند؛ اما باید گفت که در بسیاری از این کتابچه‌ها نکاتی نوشته شده است که در سایت‌ها امکان گذاشتن آن‌ها به هر دلیلی از جمله فرمت وجود ندارد. بعد اینکه همیشه کنار دستتان است.

حالا در ادامه این مقاله چند لینک دانلود کتاب سئو را برای شما قرار داده‌ایم. البته در ابتدا، خود کتاب را معرفی کرده‌ایم و بعد لینک PDF گذشته شده است. فقط باید زبانتان کمی خوب باشد.

چند ایبوک عالی کتاب سئو با قابلیت دانلود رایگان

Search Engine Optimization Starter Guide

این ایبوکی است که توسط خود گوگل منتشر شده است. کتاب و نکاتی که خود گوگل معرفی می‌کند، از هر منبعی معتبر است؛ البته همانطور که از نام این کتاب می‌توان متوجه شد، این ایبوک برای استارترها یا همان مبتدیان سئو است. برای آن‌هایی که می‌خواهند تازه وارد این حوزه شوند، مطالعه این کتاب 32 صفحه‌ای گامی خوبی برای شروع خواهد بود. برای دانلود این کتاب، روی این کلیک کنید.

SEO 101: Learn Basic of Search Engine Optimization

این کتاب که توسط سایت Searchenginejournal منتشر شده است، یک کتاب جامع 300 صفحه‌ای است که تمامی نکات ابتدایی و اصلی برای ورود به دنیای سئو را نوشته است. در حقیقت یک واژه‌نامه دقیقی است که حتی می‌تواند منبع کمکی برای سئوکاران حرفه‌ای هم باشد. برای دانلود کتاب سئو سایت این وب سایت، روی این لینک کلیک کنید.

The Beginner’s Guide to Link Building

این کتابی است که توسط MOZ یکی از سایت‌های اصلی و آموزش سئو منتشر شده است. باید گفت که اصلاً یکی از منابعی که سئوکاران هر روز آن را بررسی می‌کنند، سایت MOZ است. همچنین خیلی از متخصصان سئو در تلاش هستند تا مدارک مرتبط با این سایت را دریافت کنند. MOZ برای هر سطحی آموزشی تدوین کرده است؛ این کتاب 89 صفحه‌ای که جامع بوده، تمامی اطلاعات پایه و اساسی را برای مبتدیان سئو کامل توضیح داده است. برای دانلود کتاب سئو MOZ روی این لینک کلیک کنید.

Illustrated Guide to Link Building

کتابی دیگر از Searchenginejournal که با آموزش‌های آن با تمرکز بر لینک بیلدینگ است. در حقیقت تمامی نکات و استراتژی‌های لازم را برای ارتباط لینکدهی خارجی و داخلی برای مبتدیان نوشته شده است. این کتاب 69 صفحه‌ای بوده و در کنار کتاب 300 صفحه‌ای بالا می‌تواند منبع عالی برای آموزش سئو باشد. برای دانلود کتاب سئو روی این لینک کلیک کنید.

Link Building For SEO – The Effective Guide

کتاب سئو جامع دیگری در خصوص لینک بیلدینگ که سایت Backlinko منتشر کرده است. البته این کتاب در سال 2017 به روزرسانی شد. در این کتاب سعی شده تا تمامی نکاتی که یک تازه‌کار برای ورود به دنیای سئو نیاز دارد، کامل و با زبانی ساده گفته شد. این کتاب 55 صفحه بوده و برای دانلود آن، فقط لازم است که روی این لینک کلیک کنید.

Understanding SEO Techniques

یک کتاب سئو الکترونیکی بسیار جذاب و کم‌حجم که در 25 صفحه اصول ابتدایی هدف‌گذاری کلمات کلیدی، بهینه‌سازی وبسایت، ادغام با شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا و لینک سازی را آموزش داده است. این کتاب برای مبتدیان می‌تواند منبع آموزش کمکی عالی باشد. برای دانلود این کتاب باید به سایت Tone مراجعه کنید.

SEO – The Past, Present,and The Future

یک کتاب عالی از سایت معتبر Hubspot که در آن به مقایسه تکنیک‌های سئو از گذشته تاکنون و ترندهای آن در آینده نوشته شده است. هاب اسپات یکی از سایت‌های منبع است که بسیاری از متخصصان حوزه‌های مختلف با گرفتن مدارک آن سعی می‌کنند تا توانایی‌های خود را به دیگران ثابت کنند. این کتاب 22 صفحه دید و چشم انداز عالی به افراد مبتدی و سئوکاران برای کار می‌دهد. برای دانلود کتاب سئو هاب اسپات روی این لینک کلیک کنید.

E-Commerce Seo – The Definitive Guide

کتابی دیگر از سایت معتبر و پرآوازه Backlinko که در آن تکنیک‌های سئو و بهینه‌سازی سایت یک فروشگاه اینترنتی نوشته شده است. این کتاب 80 صفحه‌ای، 6 فصل دارد که هر کدام به یک جنبه ای سئوی فروشگاه‌های اینترنتی پرداخته است. برای دانلود کتاب سئو بک لینکو روی این لینک کلیک کنید.

Learning SEO From the Experts

برای آن‌هایی که می‌خواهند از متخصصان و حرفه‌ای‌ها سئو یاد بگیرند، این کتاب منتشر شده توسط هاب اسپات بهترین منبع یادگیری است. این کتاب که شامل 6 فصل است، متخصصان سئو در سایت‌های معتبر، نکات و اصولی را برای مبتدیان و عاشقان ورود به این حوزه نوشته‌اند. برای این دانلود کتاب سئو کم ‌حجم 39 صفحه‌ای، روی این لینک کلیک کنید.

در هر کدام از این وب سایت‌ها شما می‌توانید علاوه بر این‌ها، فهرست متنوع و بیشتری از دیگر کتاب‌های سئو مشاهده کنید. کتاب‌هایی که هر کدام روی یکی از تکنیک‌های بهینه‌سازی سایت تمرکز دارند. فقط این اشتباه را نکنید. دانلود کتاب سئو فقط برای مبتدیان نیست، بلکه حرفه‌ای‌ها هم لازم است که بعضی از این کتاب‌ها را در دستگاه خود داشته باشند.