خرید رپورتاژ آگهی

وبمستران و مدیران وبسایت ها همواره به دنبال بهترین راه ها برای کسب رتبه های بهتر در نتایج جستجوی گوگل و در نهایت افزایش فروش یا ترافیک وبسایت خود هستند و اگر روشی پیدا شود که بتواند به این روند سرعت بیشتری دهد به محبوبیت زیادی در میان وبسمتران و مدیران وبسایت ها می رسد. رپورتاژ آگهی یا تبلیغات خبری یکی از این راه هایی است که می تواند به سرعت روی رتبه سایت در جستجوی گوگل تاثیر بگذارد به همین دلیل مورد استقبال وبمستران و مدیران وبسایت ها قرار گرفته است. در ادامه قصد داریم شما را با مزایای خرید رپورتاژ آگهی آشنا کنیم.

مزایای خرید رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی شما را به کاربران دنیای اینترنت می شناسانید

رپورتاژ آگهی در واقع مقاله ای است که شما در آن به صورت نامحسوس به معرفی کسب و کار و محصولات خود در سایت های معتبر خبری می پردازید چرا که رپورتاژ آگهی یک مقاله است نه صرفا یک بنر تبلیغاتی. در یک مقاله رپورتاژ آگهی می توان حرف های زیادی زد چرا که شما در طی یک مقاله، می توانید در خواننده احساس نیاز ایجاد کنید و بعد از این که ویژگی های یک محصول خوب را بیان کردید به معرفی خودتان بپردازید. در رپورتاژ آگهی مخاطب تنها قرار نیست تنها چند جمله تبلیغاتی از شما بشنود بلکه باید از شما چیزی دریافت کند که علاوه بر داشتن فایده او را به خرید از شما ترغیب کند.

احتمال خوانده شدن رپورتاژ آگهی بالاست

به این دلیل که رپورتاژ آگهی در میان محتواهای اصلی سایت ها قرار می گیرد و در جایگاه های تبلیغاتی قرار ندارد مورد استقبال بیشتری از سوی کاربران واقع می شود. علاوه بر این رپورتاژ آگهی بر خلاف دیگر انواع تبلیغات به صورت دائمی در سایت هدف باقی خواهد ماند و این یعنی در مرور زمان بازید های زیادی خواهد داشت.

رپورتاژ به برندینگ و افزایش اعتبار سایت شما کمک خواهد کرد

یکی دیگر از مزایای خرید رپورتاژ آگهی کسب اعتبار و برندینگ سایت شما است. کسب اعتبار، کلید موفقیت شما در کسب و کارتان است. اعتبار باعث می شود شما به عنوان یک عضو معتبر از صنعت خودتان شناخته شوید. این که صحبت سایت شما در بین اخبار و مقالات سایت های بزرگ اینترنتی باشد، به جلب نظر و اعتماد کاربران کمک خواهد کرد. شما می توانید لینک مقالات منتشر شده را در سایت خود نیز قرار دهید و مخاطبان را آگاه سازید که مورد تایید این سایت ها هستید.

صرفه جویی از هزینه ها

رپورتاژ آگهی نسبت به دیگر شیوه های تبلیغاتی هزینه بسیار معقولانه ای دارد، مثلا اگر قرار باشد شما برای یک مدت مشخص در یک سایت معتبر خبری اجاره کنید، باید چند میلیون تومان خرج کنید ولی رپورتاژ آگهی در همین رسانه به صورت دائمی قرار خواهد گرفت و هزینه کمتری برای شما خواهد داشت. این موضوع مزیت خرید رپورتاژ آگهی را نسبت به دیگر شیوه های تبلیغاتی به خصوص تبلیغات بنری نشان می دهد.

تاثیر مثبت رپورتاژ آگهی در سئو

تاکنون هرچه گفتیم تاثیر رپورتاژ آگهی بر برندینگ و رونق کسب و کارتان بود اما اگر شما سایتی هم داشته باشید، رپورتاژ آگهی می تواند تاثیر مثبت و مستقیم روی سئوی سایت شما بگذارد. وقتی که سایت های بزرگ و مطرح به شما بک لینک می دهند این پیام را برای گوگل به همراه دارد که وبسایت شما آنقدر معتبر است که توسط رسانه های معروف به کاربران معرفی شده است. این موضوع یکی از مهم ترین معیار های گوگل برای رتبه بندی سایت ها محسوب می شود. این موضوع را می توان یکی از مهم ترین مزایای خرید رپورتاژ آگهی دانست.

رپورتاژ آگهی به راحتی در گوگل حضور خواهد داشت

وقتی که از اعتبار صحبت می کنیم، تنها مردم هدف ما نیستند و شما باید اعتبارتان را نزد گوگل نیز افزایش دهید. وبسایت های خبری نزد گوگل از اعتبار و اعتماد زیادی برخوردار هستند شما می توانید از اعتماد گوگل به این سایت ها استفاده کنید، منظور ما دقیقا این است که مقله ای که مربوط به شماست به آسانی در جستجوی های گوگل دیده می شود این یعنی شما هر در سایت مربوطه تبلیغات کردید و هم در گوگل یعنی با یک تیر دو نشان را هدف قرار داده اید. البته این موضوع تا حدود زیادی به سئوی مطلب و اعتبار سایتی که مطلب را در آن منتشر می کنید نیز بستگی دارد.