کرنر استون

کرنر استون (Cornerstone)، با ارزش ترین و تعیین کننده ترین قطعه محتوا در وب سایت شما است. کرنر استون باید در مورد اهداف کسب و کار شما و ارزشی که به مصرف کنندگان خود ارائه می دهید باشد. این به شما کمک می کند تا در صنعت خود اعتبار دامنه ایجاد کنید. کرنر استون باید رایگان و در دسترس مخاطبان شما باشد و هدف آن نیز ایجاد آگاهی از برند و ترغیب مخاطب به تعامل با کسب و کار شما با ایجاد یک برداشت اولیه قوی باشد. کرنر استون همیشه سبز است و بیشترین جزئیات را در مورد یک موضوع مورد پوشش قرار می دهند. به طور کلی می توان گفت که کرنر استون یکی از مهم ترین بخش های وب سایت شما است. کرنر استون معمولاً به بیشترین پیوند در سراسر یک وب سایت متصل می شود، زیرا اطلاعات اساسی دارد که به سؤالات رایج خوانندگان پاسخ می دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا با کرنر استون بیشتر آشنا شوید.

اهمیت کرنر استون Cornerstone چیست؟

کرنر استون نقش مهمی در استراتژی کلی سئو شما ایفا می کند و اغلب به عنوان یک پست ستون عمل می کند. رویکرد کرنر استون می تواند به شما کمک کند تا در کلمات کلیدی با حجم بالا، رتبه بندی کنید. کرنر استون می توانند یک دارایی مهم وب سایت شما باشند، زیرا می توانند به شما در رتبه بندی بالا برای عبارات جستجوی رقابتی کمک می کند. کرنر استون ها اغلب طولانی هستند و شامل تمام اطلاعات کلیدی در مورد کسب و کار، خدمات و مزایای شما هستند. کرنر استون بخش مهمی از بهینه سازی وب سایت شما برای جستجو است و این همان چیزی است که کل سایت شما باید بر اساس آن ساخته شود. این محتوای اصلی که به عنوان منبع کاملی از اطلاعات در مورد یک موضوع عمل می کند، یک منبع داخلی برای سایر مقالات ایجاد می کند تا به آن ها پیوند داده شود و مشخص می کند که کدام صفحات در سایت شما بیشترین اهمیت را دارند. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که مقالات زیادی در مورد موضوعات مشابه بنویسید. کرنر استون معمولاً مؤثرترین راه برای رتبه بندی برای عبارات جستجوی رقابتی است.

نحوه ایجاد محتوای کرنر استون

در ادامه، به برخی نکاتی خواهیم پرداخت که به شما در ایجاد تولید محتوا کرنر استون مناسب کمک می کند:

انتخاب کلمه کلیدی مناسب

ابتدا باید مطمئن شوید که از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع انتخابی خود استفاده می کنید یا خیر. حجم کلمه کلیدی، نشانه ی مستقیم تقاضا و علاقه در میان کاربران است. در مورد کلمات کلیدی که بیشترین حجم جستجو را در دامنه شما دارند، تحقیق جامعی انجام دهید و آن هایی را انتخاب کنید که بیشتر با موضوعات شما مطابقت دارند. همچنین باید در مورد کلمات کلیدی مرتبط با موضوع نیز تحقیق کنید، زیرا آن ها معتبرترین ترافیک را با شانس بیشتری برای تبدیل به ارمغان می آورند. به عنوان مثال، اگر محتوای شما در مورد هدفون است، از کلمات کلیدی با حجم بالا مانند "بهترین هدفون" یا "بهترین هدفون بی سیم" استفاده کنید.

مطالب مرتبط

ارتباط متقابل محتوای کرنر استون شما، موثرترین راه برای به دست آوردن امتیاز اضافی از گوگل در داشتن معماری محتوای یکپارچه با محتوای مرتبط است. قرار گرفتن مداوم در معرض محتوای کرنر استون شما، سیگنال های مثبتی را در مورد وب سایت شما به گوگل ارسال می کند و همچنین تعامل مخاطب را افزایش می دهد.

تگ های عنوان و تگ H1

برچسب های عنوان کرنر استون شما برای موتور های جستجو اهمیت بیشتری نسبت به آنچه تصور می کنید دارد. اگر برچسب های عنوان شما مانند H1، H2 و غیره، محتوای شما را با استفاده ی صحیح از کلمات کلیدی به طور دقیق منعکس کنند، صفحه شما رتبه بالایی خواهد داشت. اما به یاد داشته باشید که تگ‌ های عنوان شما به صورت یک عنوان برای کاربران نیز عمل می کنند، به این معنی که آن ها باید در عین استفاده از کلمات کلیدی یا عبارات جستجوی مرتبط، با خوانندگان نیز صحبت کنند. اطمینان حاصل کنید که برچسب‌ های عنوان شما دقیقاً منعکس کننده آنچه قرار است در محتوای شما بیاید باشد، زیرا این به کاربر قول می دهد که به سؤالاتش پاسخ داده می شود.

محتوای با کیفیت

ارزیابی کیفیت محتوا توسط موتور های جستجو در طول سال ها تکامل یافته است. دیگر نیازی به طولانی کردن محتوا برای اطمینان از رتبه بالاتر نیست. اگر موضوعی را انتخاب می کنید که نیاز به توضیح زیادی ندارد، باید آن را کوتاه و دقیق نگه دارید نه آن که بیهوده برای آن محتوا تولید کنید! امروزه، یک وبلاگ 600 کلمه ای اگر ارزش و رضایت کاربری بهتری نسبت به یک وبلاگ طولانی ارائه دهد، می تواند رتبه ی بهتری داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به خوبی نوشته شده است، ارزش خوبی برای خوانندگان ارائه می دهد و به طور ارگانیک از کلمات کلیدی مرتبط و عبارات جستجوی مناسب استفاده می کند.

بهينه سازي کرنر استون

در ابتدا بیشتر ترافیک شما در صفحات وب کرنر استون، از طریق تبلیغات انجام می شود. اما با گذشت زمان و با بهبود رتبه بندی SERP شما، افزایش ترافیک ارگانیک محقق می شود.. گام بعدی این است که اطمینان حاصل کنید که محتوای کرنر استون خود را به طور منظم بهینه سازی می کنید. در ادامه، به برخی نکات در ارتباط با مراقبت از کرنر استون اشاره می کنیم:

  • مطالب را به روز نگه دارید. ارقام، نقل قول ها و غیره را به روز کنید تا مطمئن شوید که کرنر استون شما به روز است.
  • اگر محتوا برای بیش از یک سال به یک شکل باقی مانده است، سبک آن را تازه کنید.
  • سعی کنید کلمات کلیدی طولانی تری که مرتبط با کلمه کلیدی اصلی خودتان است را برای سئو ترکیب کنید.
  • تگ های تصویر و متا تگ ها را به صورت دوره ای بهینه سازی کنید تا محتوا برای موتور های جستجو قابل دسترس تر شود.

مزیت های محتوای کرنر استون چیست؟

در ادامه به مهم ترین مزیت های محتوای کرنر استون اشاره کرده ایم:

  • افزایش آگاهی از برند: محتوای کرنر استون معمولاً دروازه ای برای درک جامع از خدمات یا محصولات شما برای مصرف کنندگان است. از این رو، نقش بسیار مهمی را در افزایش آگاهی از برند شما ایفا می کند.
  • لینک داخلی طبیعی: این نه تنها تعامل ارگانیک را برای کاربران در وب سایت شما افزایش می دهد، بلکه سیگنال های مثبتی را در مورد معماری وب سایت شما به موتور های جستجو ارسال می کند.
  • ایجاد اعتبار و اعتماد دامنه: محتوای کرنر استون بهینه شده، حاوی اطلاعات با ارزشی در مورد وب سایت شما برای کاربران و موتور های جستجو است. کرنر استون با درج اطلاعات به روز، منابع مرتبط و موارد دیگر به افزایش امتیازات اعتبار دامنه شما کمک می کند.

محتوای کرنر استون چقدر باید باشد؟

حقیقت این است که کرنر استون برای هر وب سایتی متفاوت خواهد بود. طول ایده آل محتوای کرنر استون، بر اساس موضوع(های) مورد بحث متفاوت است اما به طور کلی، منابع دقیق تر رتبه بندی بهتری دارند. با این اوصاف به یاد داشته باشید که کیفیت بر کمیت برتری دارد، بنابراین مطمئن شوید که صفحات کرنر استون شما با محتوای اصلی و با کیفیت پر شده است، نه محتوایی که به خاطر رسیدن به تعداد کلمات خاصی نوشته شده است.

نتیجه گیری

اکنون که می دانید محتوای کرنر استون چه قدرتی دارد، زمان آن رسیده است که محتوای خود را تولید کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام نکات ذکر شده را در ذهن داشته باشید تا بهترین محتوای کرنر استون وب سایت خود را ایجاد کنید تا بهترین نتایج را به همراه داشته باشید. به خاطر داشته باشید که خلاقیت، شفافیت، صداقت و تخصص از مهم ترین نکات برای ایجاد یک کرنر استون قوی است.

سوالات متداول

محتوای کرنر استون چگونه تعریف می شود؟

محتوای کرنر استون هسته اصلی وب سایت شما است. این شامل بهترین و مهمترین مقالات در سایت شما می باشد. صفحات یا پست هایی که می خواهید در موتورهای جستجو بالاترین رتبه را کسب کنید.

محتوای کرنر استون در Yoast چیست؟

محتوای کرنر استون جنبه مهمی از استراتژی سئوی شما است، زیرا به شما کمک می کند تا برای رقابتی ترین کلمات کلیدی خود رتبه بندی کنید

محتوای کرنر استون باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

باید رایگان و قابل دسترس شده و هدف از خلق آن نیز تعامل مشتریان با کسب و کار باشد.

کرنر استون سبز است یا زرد؟

کرنر استون به عنوان محتوای همیشه سبز شناخته می شود.

مهمترین نکات خلق کرنر استون چیست؟

خلاقیت، شفافیت، صداقت و تخصص از مهم ترین نکات برای ایجاد یک کرنر استون قوی است.