سئو تضمینی

سئو تضمینی چیست؟ همانطور که می دانید، سئو شامل تکنیک ها و فعالیت هایی است که درون و بیرون سایت به کار می رود تا باعث شود که سایت مورد نظر، در کلمه کلیدی خود در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. امروزه شاهد افزایش افرادی هستیم که خود را "متخصص سئو" می نامند و سئو تضمینی برای بهینه سازی سایت ادعا می کنند. حتما شما هم ایمیل هایی را دریافت کرده اید که خدماتی مانند: سئو تضمینی برای افزایش رتبه وب سایت در کمترین زمان و هزینه پیشنهاد می کنند.

سئو، یک علم است. هر علمی نیاز به یادگیری، آموزش و کسب تجربه دارد تا بتوانید در آن تبحر پیدا کنید. از طرفی دیگر، امروزه یک نوع کسب وکار برای خودش تلقی می شود. شما تا به حال کسب وکاری مشاهده کرده اید که توانسته باشد در روز اول برای خود کلی مشتری کسب نماید؟ مسلما هر مالک فروشگاه و کسب وکاری، مدت زمان زیادی را صبر کرده است تا بتواند برند خود را بین مشتریان و بازار هدف مرتبط با فعالیتش، معرفی نماید. حالا چگونه می توان یک سایت فروشگاهی را یک شبه در صفحه اول گوگل قرار داد؟ متاسفانه، امروز بعضی افراد، از ناآگاهی مشتریان خود سو استفاده کرده و عبارت " سئو تضمینی" را به کار می برند و ادعا می کنند که می توانند در کمترین زمان ممکن، سایت شما را در صفحه اول گوگل قرار دهند و در نتیجه باعث افزایش فروشتان شوند و همچنین خود را متخصص سئو می نامند.

در این مقاله آموزشی ، قصد داریم که ده ادعا نادرست متخصصین سئو!! را که "سئو تضمینی" را شعار کار خود قرار داده اند، بیان کنیم. سئو تضمینی امروزه دیگر اصطلاحی است که فقط برای گول زدن مشتریانی که هیچ اطلاعاتی از کامپیوتر و اینترنت ندارند، استفاده می شود. هرچند امروزه، آگاهی مردم نسبت به این مساله افزایش پیدا کرده است.

10 ادعا سئو تضمینی

1. بهینه سازی سایت و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل، کاملا تضمینی

افرادی که خود را متخصص سئو می نامند، با عبارتی مانند " رتبه اول گوگل کاملا تضمینی"، " قرار گرفتن در صفحه اول گوگل، کاملا تضمینی" و " در تمامی موتورهای جستجو به صورت کاملا تضمینی در رتبه و صفحه اول قرار خواهید گرفت"، سعی می کنند که بتوانند مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کنند. یک متخصص واقعی هیچ گاه از عبارت "سئو تضمینی" برای گسترش کسب و کار خود یا جذب مشتری استفاده نمی کند. آن ها در روز اول بیان می کنند که بهینه سازی سایت و افزایش رتبه گوگل شامل تکنیک هایی است که حداقل 6 ماه زمان می برد و باید دراین شش ماه حتما تمامی تکنیک های سئو داخلی و خارجی را به درستی باید اجرا کرد، وگرنه حتی ممکن است مورد جریمه گوگل قرار بگیرید.

2. ما افرادی را در گوگل میشناسیم یا دارای یک رابطه زیرزمینی و سری با گوگل هستیم

کاملا کذب است. بزرگترین شرکت ها هم هیچگاه چنین ادعایی نمی کنند، چون گوگل اصلا شرکت های بزرگ را جز مشتریان خرد خودش حساب می کند، چه برسد به چنین شرکت های کوچکی که ادعا " سئو تضمینی" هم می کنند. آن ها ممکن است که مدارکی نشان دهند که از گوگل دریافت کرده اند، بهتر است بدانید که این مدارک آموزشی توسط هر فردی که حتی شرکت هم ندارد، می تواند گرفته شود. پس بهتر است که به هیچ وجه به این نوع شرکت ها اعتماد نکنید.

3. خدمات موقت رایگان سئو پیشنهاد می دهند

سئو همانطور که گفتیم، فرآیندی است که نیازمند وقت گذاری برای آن می باشد وهیچ شرکتی چنین کاری رابه صورت رایگان انجام نمی دهد. البته ممکن است که بعضی از شرکت ها برای جذب مشتری تا دو یا سه اولیه، خدمات آن را رایگان انجام دهند اما بعدا بابت آن پول می گیرند. مخصوصا دیگر که بحث سئو تضمینی مطرح می شود، چطور امکان دارد که شرکتی آن را رایگان انجام دهد.

4. آن ها از استراتژی ها مخفی و نامعلوم سئو استفاده می کنند

هر شرکت که خدمات سئو را ارائه می دهد، باید تمامی فعالیت هایی را جهت بهبود سایت شما انجام می دهد را کاملا توضیح دهد و در آخر یک گزارش کامل ارائه نماید. استراتژی و کارهایی که در سئو انجام می شود، همگی مشخص و معلوم است و هر متخصص این حوزه کاملا به آن ها مسلط است. اینکه بعضی ها در سئو تضمینی عنوان می کنند از استراتژی های مخصوص به خود و کاملا مخفی که کسی نمی داند، استفاده می کنند باید بدانید که منظور آن ها، بیشتر سئو سیاه است که نمی خواهند مشتری از وجود آن ها مطلع شود.

5. در عرض 48 ساعت در صفحه اول قرار خواهید گرفت

همانطور که بیان کردیم، هر کسب وکاری نیاز به زمان زیادی دارد تا بتواند خود را بین مشتریان معروف نماید. البته در اینترنت ممکن است که جذب مشتری سریعتر اتفاق بیافتد اما رتبه شما سریعا در صفحه اول قرار نخواهد گرفت. سایتی که در عرض48 ساعت تحت نام سئو تضمینی در صفحه اول گوگل قرار می گیرد، مطمئن در کمتر از 24 ساعت گوگل آن را جریمه خواهد کرد.

6. بهینه سازی سایت با کمترین قیمت

در نگاه اول خیلی جذاب است اما همانطور که بیان کردیم، بهینه سازی سایت و افزایش رتبه گوگل مساله ای نیست که سریعا بتوان به آن دست یافت. متخصصی که برای کار خود ارزش قائل است، هیچگاه با قیمت پایین کار نمی کند. این را نیز بدانید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست آن ها مخصوص در مورد سئو تضمینی!!!

7. در هزاران موتورجستجو و سایت تبلیغاتی ما سایت شما را ثبت خواهیم کرد

ادعای عجیبی که این روزها زیاد دیده یا شنیده می شود. مگر ما چندتا موتور جستجو و سایت تبلیغاتی خوب داریم؟ مهمترین موتور جستجویی که سایت شما باید در آن ثبت گردد، گوگل است. هر کدام هم الگوریتم های خاص خود را دارند. سئو تضمینی گفتند ولی دیگر نه تا این حد!!!

8. ما در گوگل کار می کنیم یا پروژه های آن ها را انجام می دهیم

گوگل هیچگونه همکاری و کارمند خارج از شرکت خود برای سئو ندارد و از طرفی دیگر، هیچ کارمند گوگلی موقعیت کاری خود را با این روش به خاطر نمی اندازد. گوگل باهوش است و سریعا متوجه می شود.

9. ما الگوریتم گوگل را بهتر از همه می دانیم ( در نوشتنش از ما کمک گرفتند)

الگوریتم گوگل کاملا پیچیده است و هیچگاه گوگل جزئیات آن را افشا نخواهد کرد. متخصصان سئو فقط تکنیک های عمومی آن را مانند متاتگ ها، بهینه عکس ها و غیره می دانند و گرنه در کل همه مانند هم هستند( البته آن هایی که واقعا متخصص می باشند). حتما این آگهی را دیده اید" سئو تضمینی با دستکاری الگوریتم گوگل" خب باید اول از همه باید گفت هرالگوریتم دستکاری شود، یعنی اینکه کار شما دارای مشکل است و نمی توانید از راه درست نتیجه بهتری ارائه دهید و همچنین الگوریتم اینقدر پیچیده است که هیچ کسی نمی تواند به آن دسترسی داشته باشد.

10. سئو تضمینی متعلق به ما است

سئو متعلق به هیچ ارگان یا شخص خاصی نیست. یعنی بهترین افراد هم بیان می کنند که خیلی معیار ها وجود دارد که می بایست در خصوص سئو سایت یاد بگیرند. همانطور که گفتیم، یک شرکت موظف است که به ازای پولی که مشتری به او پرداخت می کند، گزارش کاری خود را ارائه نماید. اگر قرار باشد که سئو آن هم سئو تضمینی متعلق به یک نفر باشد که دیگر پس گوگل این وسط هیچ ارزشی نخواهد داشت.

سوالات متداول

آیا سئو را می توان تضمین کرد؟

خدمات سئو تضمینی خدمات سئوی هستند که تضمین یک نتیجه خاص را می دهند. معمولاً رتبه بندی صفحه اول برای تعداد معینی از کلمات کلیدی است. شرکتی که ضمانت سئو را ارائه می دهد به شما قول پس دادن پول، کار رایگان سئو برای مدت معینی یا پیشنهاد دیگری در صورت عدم دستیابی به نتایج هدف می دهد.

آیا می توانید رتبه بندی کلمات کلیدی را تضمین کنید؟

شرکت‌های معتبر SEO مطلقاً نمی‌توانند، رتبه‌بندی گوگل را به غیر از عودت وجه تضمین کنند. مطمئن شوید که بهترین شرکت سئو سایت را بر اساس تحقیق و کوشش خود انتخاب می نمایید.

آیا می توانید برای سئو به گوگل پول پرداخت کنید؟

خیر، گوگل خدمات سئو ارائه نمی دهد. به یاد داشته باشید، گوگل یک موتور جستجو است و آنها الگوریتم خود را برای رتبه بندی وب سایت ها ایجاد کرده اند. اگر گوگل خدمات سئو ارائه می‌دهد، شما اساساً برای قرار گرفتن در بالای نتایج جستجو هزینه می‌کنید