افزایش بازدید گوگل

افزایش بازدید گوگل ، یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان وب سایت ها است. برای آن که کسب و کار شما به نتیجه ی مطلوب خود برسد و تلاش های شما نتیجه دهد، باید دیده شوید. گوگل شما را در این مسیر تنها نگذاشته است و موارد بسیار متعددی را مطرح ساخته تا به شما کمک می کند بازدید وب سایت خود را افزایش دهید. در ادامه، برخی از نکات مهمی که باید در جهت افزایش بازدید گوگل رعایت کنید را برای شما آورده ایم. این نکات بر مبنای الگوریتم گوگل و سئو می باشد.

لینک بیلدینگ چیست و چگونه سبب افزایش بازدید گوگل می شود؟

لینک بیلدینگ، یکی از مهم ترین قسمت های کار شما است. لینک بیلدینگ نقش مهمی در جذب ترافیک بیشتر به سایت شما و همچنین افزایش بازدید گوگل شما دارد. دو نوع لینک وجود دارد که باید روی آن ها تمرکز کنید: بک لینک ها و لینک های داخلی.

بک لینک چیست؟

زمانی که سایت های معتبر در حوزه ی کسب و کار خودتان، به محتوای شما در سایت خودشان لینک می دهند، فرایند بک لینک انجام می شود. بک لینک ها نشانه ی اعتبار محتوای سایت شما است و هرچه که تعداد آن بیشتر باشد، قدرت و اعتبار سایت شما نیز بیشتر می شود. به علاوه، بک لینک ها سبب افزایش بازدید گوگل وب سایت شما می شود. به طور کلی بک لینک ها برای بهبود رتبه سئو سایت شما بسیار مهم هستند. وب سایت شما به میزان بک لینک های دریافتی، یک مرجع (در کسب و کار خودتان) می شود و این یک سیگنال به گوگل ارسال می شود که سایت شما معتبر و قابل اعتماد است. در نتیجه، گوگل رتبه شما را افزایش می دهد. افزایش رتبه ی شما توسط گوگل، سبب افزایش بازدید گوگل می شود.

چگونه بک لینک دریافت کنم؟

بهترین راه برای کسب بک لینک، ایجاد محتوایی مناسب است. وقتی محتوا ایجاد می کنید، می توانید از سایت های معتبر دعوت کنید تا محتوای شما را بررسی کنند و ببینند آیا آن را دوست دارند یا خیر. اگر آنچه را که می بینند دوست دارند، ممکن است از محتوای شما به عنوان مرجعی برای محتوای خود استفاده کنند.

لینک های داخلی چیست؟ چگونه لینک داخلی بسازم؟

یکی دیگر از قسمت های مهم لینک بیلدینگ، لینک های داخلی هستند. لینک داخلی نقش مهمی در افزایش بازدید گوگل وب سایت شما دارند. لینک های داخلی، لینک هایی به صفحات شخصی شما در سایت شما هستند. لینک های داخلی سیگنال مثبت به گوگل می فرستد و به آن می گویند که سایت شما برای مخاطبان شما جالب و جذاب است. در نتیجه گوگل رتبه سایت شما را بالاتر می برد، بنابراین افراد بیشتری می توانند سایت شما را پیدا کنند. این فرایند باعث می شود افزایش بازدید گوگل می شود و یک راه عالی برای هدایت ترافیک ارزشمندتر به وب سایت شما است.

برای افزایش بازدید گوگل، محتوای مناسب ایجاد کنید

تولید محتوا، امری است که هم در سئو و هم در تمامی مواردی که به وب سایت ها و عملکردشان مربوط می شوند، حائز اهمیت و حیاتی است. تولید محتوا یکی از اساسی ترین عناصر یک وب سایت خوب است. هر اندازه که روی محتواهای خود تمرکز کنید و آن ها را اصولی ارائه دهید، به همان اندازه می توانید وب سایت خود را بهبود بخشید. اشکال متعددی از محتوا وجود دارد که می توانید ایجاد کنید مانند وبلاگ ها، ویدئوها، اینفوگرافیک ها، کتاب های الکترونیکی و ... . تولید محتوا به افزایش بازدید گوگل در وب سایت شما کمک می کند. کاربران به طور مداوم به دنبال اطلاعات و پاسخ به سوالات خود هستند. آن ها برای یافتن این اطلاعات مفید به گوگل مراجعه می کنند.

همانطور که قبلاً گفته شد، محتوا به شما کمک می کند تا بک لینک نیز کسب کنید. می توانید محتواهای جذاب و صحیح ایجاد کنید و آن را با سایت های معتبر به اشتراک بگذارید. در این صورت با یک تیر دو نشان زده اید!

سرعت سایت خود را بهبود بخشید تا ترافیک سایت شما بیشتر شود

سرعت صفحه، عامل بسیار مهمی در تجربه ی کاربری است. برای کاربران، سرعت سایت همیشه اهمیت داشته است. اگر می خواهید کاربران از سایت شما تجربه ی مثبتی داشته باشند ترافیک سایت شما در گوگل افزایش پیدا کند، باید سرعت سایت خود را بهبود بخشید. کاربران از این که برای بارگذاری منتظر بمانند به شدت بیزار هستند. آن ها می خواهند به سرعت به اطلاعات دسترسی پیدا کنند و اگر بارگذاری صفحه شما بیش از حد طول بکشد، کاربران خود را از دست خواهید داد. آن ها در صورت وجود هر گونه کندی در وب سایت شما، به احتمال بسیار زیاد آن را رها می کنند و به سراغ وب سایت دیگری می روند. بنابراین برای افزایش بازدید گوگل، به سرعت وب سایت خود توجه کنید. سرعت البته سرعت وب سایت فقط مختص به وب سایت نیست و به دستگاه و شرایط کاربر نیز مربوط است. اما شما به شرایط اینترنت و دستگاه کاربرها دسترسی ندارید، بنابراین فقط می توانید سرعت وب سایت خود را کنترل کنید و آن را ارتقا بخشید.

بهینه سازی وب سایت برای موبایل

امروزه بهینه سازی وب سایت برای موبایل بسیار مهم است. 52.2 درصد از کل ترافیک وب در سراسر جهان را ترافیک موبایل تشکیل می دهد. کاربران موبایل روز به روز بیشتر می شوند بنابراین مهم است که سایت خود را با کاربران موبایل تطبیق دهید.

تجربه موبایل با تجربه دسکتاپ متفاوت است و شما می خواهید کاربران بدون توجه به دستگاهی که استفاده می کنند، تجربه مثبتی در سایت شما داشته باشند. یک کاربر دسکتاپ، کاربر تبلت و کاربر موبایل باید تجربه مثبت یکسانی را هنگام دسترسی به سایت شما داشته باشند. شما می توانید با استفاده از یک طراحی واکنش گرا (ریسپانسیو) اطمینان حاصل کنید که کاربران از وب سایت شما تجربه مثبت دارند. طراحی واکنش گرا باعث می شود وب سایت شما با دستگاه کاربر سازگار شود و بهترین تجربه را برای وی فراهم کند. اگر هنوز سایت خود را برای موبایل بهینه سازی نکرده اید، دست به کار شوید زیرا این نکته ی بسیار مهمی برای اغلب کاربران است و اگر می خواهید وب سایت شما ترافیک بیشتری دریافت کند، باید آن را برای موبایل نیز بهینه سازی کنید.

محتوای بصری برای افزایش بازدید گوگل مفید است

محتوای بصری می تواند در کنار محتوای متنی، برای کاربران بسیار جذاب باشد. علاوه بر عکس ها که باید با کیفیت مطلوب و بهینه سازی شده با موبایل در وب سایت شما قرار بگیرند، ویدئو ها نیز یکی دیگر از محتواهای بصری هستند که یک جزء کلیدی برای بهبود رتبه سایت شما می باشند.

با محبوبیت روزافزون یوتیوب، بازاریابی ویدئویی در حال تبدیل شدن به بخشی جدایی ناپذیر از برنامه های دیجیتال مارکتینگ است. تاثیر فیلم ها بسیار زیاد است. در واقع با استفاده از یک ویدیو در وب سایت خود، 53 برابر بیشتر احتمال دارد که در صفحه اول نتایج گوگل قرار بگیرید. افزودن ساده یک ویدیو می تواند تاثیر زیادی بر رتبه سئوی شما و افزایش بازدید گوگل داشته باشد. 10 برابر بیشتر احتمال دارد که کاربران با یک ویدیو تعامل داشته باشند تا یک بلوک متنی. این یک ابزار عالی برای جذب مخاطب است.

سوالات متداول

چطور ترافیک سایت خود را افزایش دهیم؟

از رسانه های اجتماعی برای دسترسی به افراد بیشتر استفاده کنید بهینه سازی سئو روی صفحه را انجام دهید برای بهبود اعتبار برند، بک لینک ها را افزایش دهید یک برنامه بازاریابی محتوا داشته باشید و پست های جذاب را به اشتراک بگذارید یک پست مهمان برای سایر وب سایت ها بنویسید یک برنامه زمانبندی محتوا ایجاد کنید

چرا ترافیک وب سایت مهم است؟

ترافیک وب سایت به دلایل زیادی مهم است. هرچه افراد بیشتری سایت شما را ببینند، مشتریان بالقوه بیشتری خواهید داشت. تعداد بازدیدکنندگان وب‌سایت شما به تعداد فرصت‌هایی تبدیل می‌شود که کسب‌وکار شما برای تأثیرگذاری، ایجاد سرنخ‌های واجد شرایط، اشتراک‌گذاری برند شما و ایجاد روابط دارد.

وب سایت کم ترافیک چیست؟

یک وب سایت کم ترافیک وب سایتی است که کمتر از 100000 بازدید ماهانه از صفحه دریافت می کند. به طور معمول، وب سایت های کم ترافیک با برنامه های هاست اشتراکی میزبانی می شوند. وب سایت های پر بازدید ماهانه بیش از 300000 بازدید از صفحه دارند. به صورت روزانه، وب سایت های کم ترافیک بین 0 تا 5000 بازدید از صفحه دریافت می کنند

چگونه ترافیک یک وب سایت را بدانم؟

گوگل آنالیتیکس بهترین ابزار رایگان برای اندازه گیری ترافیک وب سایت و نقطه شروع خوبی برای اندازه گیری عملکرد وب سایت شما است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کد Google Analytics را در وب سایت خود قرار دهید