ایموجی اینستاگرام

اینستاگرام به تازگی از شورتکات ایموجی رونمایی کرده است. این شورتکات که در بالای صفحه کلید موبایل کاربران قرار دارد، به نوعی یک مسیر شخصی سازی شده برای هر کاربر است که بتواند در هنگام پاسخ به پست ها، از ایموجی های مخصوص به خود استفاده کند. در واقع، هدف این شورتکات این است که سرعت پاسخ کاربران در هنگام استفاده از ایموجی ها افزایش پیدا کند.

این مساله بارها برای شما پیش آمده است که در هنگام پاسخ به یک پست یا همان کامنت گذاری، قصد استفاده از ایموجی ها را داشته باشید. پیدا کردن این ایموجی ها برای کاربران بسیار سخت بود و به خصوص اگر در آخرین دسته استفاده شده قرار نداشته باشد، باید اسکرول را بارها برای پیدا کردن ایموجی دلخواه خود بالا و پایین می کردید؛ اما با تغییراتی که شرکت در ساختار خود ایجاد کرده است، به راحتی می توانید یک لیست مورد دلخواه از ایموجی های خود ایجاد کرده و از آن به راحتی و بدون هیچ دردسری استفاده کنید.

در 6 سپتامبر 2018، اینستاگرام چنین جمله ای را در صفحه رسمی توییتر خود نوشت:

احساس شادمانی وقتی که ایموجی های دلخواه شما دقیقا جلویتان قرار دارد.

این نکته را در نظر داشته باشید که اینستاگرام با اینکه یک شبکه اجتماعی است که به آن صورت نمی توان لینکی برای اتصال به سایت قرار داد؛ اما تاثیر بسزایی در فروش و برندینگ و درنتیجه افزایش سئو سایت به صورت غیر مستقیم خواهد داشت.

البته اطلاعات دقیقی از چگونگی کارکرد این تغییر در ساختار الگوریتمی اینستاگرام وجود ندارد؛ اما به نظر می رسد که بیشترین ایموجی هایی که کاربران در کامنت ها استفاده می کنند، در این بخش قرار می گیرد و برای هر کاربری این لیست کاملا متفاوت است. در حال حاضر، شورتکات ایموجی برای آخرین به روزرسانی نسخه اینستاگرام در IOS و اندروید وجود دارد و کافی است که اپلیکیشن خود را به روز کنید.