پکیج رپورتاژ آگهی چه تاثیری بر سئو وب سایت دارد؟

پکیج رپورتاژ آگهی چیست؟ رپورتاژ آگهی روشی است که برای که برای معرفی خدمات یا محصولات به صورت نامحسوس مورد استفاده قرار می گیرد. رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر و پر بازدید خبری منتشر می شود و چند کلیدواژه به مقالات و صفحه اصلی سایت شما لینک داده می شوند. استفاده از پکیج رپورتاژ آگهی تاثیر بسیار زیادی در سئو و برندینگ شما خواهد داشت و سبب افزایش ترافیک و بالا رفتن فروش شما خواهد شد. از همین رو رپورتاژ آگهی مورد استقبال زیاد وبمستران و مدیران سایت ها قرار گرفته است. رپورتاژ آگهی یا همان تبلیغات خبری به صورت دائمی (تا هر زمان که بخواهید) در سایت مقصد باقی خواهد ماند که این موضوع یکی از مزایای مهم آن است. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از پکیج رپورتاژ آگهی اشاره خواهیم کرد.

تاثیر پکیج رپورتاژ آگهی بر سئو

نکته ای که همین ابتدا باید بگوییم این است که تاثیر رپورتاژ آگهی شما بر سئو سایتتان تا حد زیادی به سئوی محتوایی که منتشر می کنید بستگی دارد. این موضوع شامل چگالی کلمات کلیدی، روان بودن متن، عنوان بندی با کلمات کلیدی بلند، استفاده از کلمات کلیدی در تیتر و… می باشد. اگر سئوی مطلب به خوبی انجام شود بازدید های زیادی از طریق گوگل خواهد گرفت و باعث بهبود سئوی سایت شما از طریق بک لینک ها خواهد شد.

یکی از ویژگی های مهم استفاده از پکیج رپورتاژ آگهی این است که شما از تعداد زیادی سایت بک لینک می گیرید. حتی ممکن است اگر مطلب شما خیلی خوب باشد توسط سایت های دیگر نیز استفاده شود و این یک امتیاز مثبت تر برای شماست، البته این کار عمدتا به وسیله ربات هایی که به صورت اتوماتیک در سایت ها می چرخند و مطالب جدیدشان را کپی می کنند انجام می شود. این مقوله در واقع برای شما تعداد زیادی بک لینک دائمی به ارمغان خواهد آورد.

البته گاها تعداد بالای بک لینک ها می تواند به اعتبار شما آسیب بزند. گوگل به بک لینک هایی که در ازای پول یا هر مسئله سودآور دیگری ایجاد شده باشند روی خوش نشان نمی دهد. اما گوگل برای تشخیص این که کدام بک لینک مصنوعی است و کدام طبیعی راه مشخصی ندارد، بنابراین به راحتی نمی تواند متوجه شود که شما رپورتاژ را منتشر کرده اید یا خود سایت منتشر کننده به صورت طبیعی مطلب را انتشار داده است.

محتوای رپورتاژ آگهی باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

  • متن رپورتاژ آگهی نباید نشان دهنده یک متن تبلیغاتی باشد و این موضوع باید برای مخاطب تا لحظه آخر محسوس باشد. مخاطب باید احساس کند که تنها یک مطلب خبری می خواند.
  • خوانایی متن رپورتاژ آگهی بسیار مهم است چرا که کاربر نباید از خواندن مطلب احساس بدی کند و یا پیش از آن که نتیجه ای که می خواهید را بگیرد از خواندن آن دست بکشد. پس بهتر است درنوشتن مقاله رپورتاژ آگهی تنها به فکر سئوی مطلب نباشید.
  • برای سئوی مناسب مطلب بهتر است 4 لینک در آن قرار بگیرد و چند عکس جذاب نیز در آن جایگذاری شود. سعی کنید لینک هایی که داده می شود روی کلمات کلیدی خاصی تمرکز داشته باشند، بهتر است درباره این موضوع حتما با یک سئوکار متخصص مشورت کنید.

سایت هایی که قرار است پکیج رپورتاژ آگهی در آن منتشر شود چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

  • سایتی که می خواهید رپورتاژ آگهی خود را در آن منتشر کنید باید در نزد گوگل و آلکسا از اعتبار زیادی برخوردار باشد، هر چه این اعتبار بیشتر باشد، هم برای سئو سایت شما خوب است و هم مقاله تان بازدیشتری خواهد داشت.
  • سن دامنه نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. هر چه سن دامنه بیشتر باشد برای شما بهتر است.
  • اتوریتی سایتی که می خواهید رپورتاژ آگهی را در آن منتشر کنید باید بالا باشد، هر چه اتوریتی سایت بالاتر باشد تاثیرگذاری مطلب روی سئو سایت شما بیشتر خواهد بود. اتوریتی بالاتر یعنی اعتماد بیشتر گوگل به سایت.
  • سعی کنید اگر قصد انتشار رپورتاژ در یک سایت خبری را ندارید، سایتی که می خواهید رپورتاژ خود را در آن منتشر کنید با سایتتان ارتباط موضوعی داشته باشد. این موضوع تاثیر زیادی در نگاه گوگل به رپورتاژ آگهی دارد.

سعی کنید برای این که بهترین نتیجه را از استفاده از پکیج رپورتاژ آگهی بگیرید بهتر است این کار را به یک تیم متخصص در عرصه وبسایت، سئو و کسب و کار خود بسپارید.