سئو محلی

محتوا صرف نظر از جایی که ظاهر می شود، پایه و اساس موفقیت در بازاریابی دیجیتال است. محتوا تعیین می کند که یک رسانه ی اجتماعی به چه اندازه طرفدار و دنبال کننده علاقه مند داشته باشد، چگونه با شما و سایت شما تعامل داشته باشند و موتور های جستجو سایت شما را با کدام کلمه ی کلیدی مرتبط می دانند.

اگر شما هم مانند بسیاری از صاحبان کسب و کار محلی هستید، به احتمال زیاد شما مشکلی ندارید که با دوستان، آشنایان، شریک های تجاری، و مشتریان اینده نگر درباره ی کسب و کار خود، افرادی که به آن ها کمک می کنید، افتخاری که در شغل خود دارید و این که چقدر مشتریان در کسب و کار شما ارزش دارند، حرف بزنید.

اما سخت می شود زمانی را پیدا کنید که بتوانید در باره ی کسب و کار خود مطلبی بنویسید. همچنین پیدا کردن کلمات دقیق و مناسب برای معرفی و تشریح کسب و کار خود در دنیای وب سخت خواهد بود.

نیازی نیست که تولید محتوا سایت شما بی نقص باشد. در حقیقت،‌ زمانی سایت شما با کلمات بسیار حرفه ای بازاریابی پر نشده باشد، به ظاهر اعتبار و شاید کارایی بیشتری برای مشتریان سایت شما به همراه خواهد داشت و واقعا به سوالات آن ها در باره‌ی شرکت، محصولات و خدمات خود جواب بدهید.

مهم ترین چیز هایی که کاربران به دنبال آن هستند کدام است؟

روش بسیار ساده ای برای جستجوی عبارات و کلمات کلیدی در موتور های جستجو مانند گوگل و بینگ وجود دارد که بفهمید کاربران به چه چیز هایی علاقه دارند: خیلی ساده به صفحه اصلی این جستجو گر ها بروید و در کادر جستجوی آن ها عبارت خود را وارد کنید قبل از اینکه دکمه «Enter» یا «Return» را بزنید نگاهی به مواردی که موتور های جستجو به شما پیشنهاد می کنند، بکنید. به طور کلی این ها محبوب ترین کلمات یا عبارات مرتبط با آنچه که شما تایپ کرده اید، هستند. یک لیست از این این شرایط تهیه کنید و مطمئن شوید همه ی آن ها را در سایت خود هدف قرار داده اید. این پروسه را چندین بار تکرار کنید تا زمانی که یک لیست جامع برای پروسه ی محتوا ی خود داشته باشید.

با استفاده از Google Trends کلمات کلیدی را جستجو کنید.

گوگل ترندز می تواند اطلاعات دقیق تری را از کلمه کلیدی که گوگل یا بینگ پیشنهاد می کند و همچنین حجم جستجوی آن ها به شما نشان بدهد. شما حتی می توانید در محدوده ی جغرافیایی خود زوم کنید و ببینید یک عبارت مشخص به چه اندازه در استان یا حتی شهر شما جستجو شده است. همچنین گوگل عبارت های مشابه با عبارت های شما را که از لحاظ جغرافیایی به همدیگر نزدیک هستند را پیشنهاد می کند، این پیشنهاد ها را نادیده نگیرید.

بیشترین سوالاتی که مشتریان از شما می پرسند کدام است؟

زمانی که مشتریان شما سوالاتی را چندین و چند بار به صورت افلاین از شما می پرسند به احتمال زیاد این سوال در فضای آنلاین نیز برای آن ها پیش می اید، احتمال این نیز وجود دارد این سوالات را مستقیما از موتورهای جستجو بپرسند. هر کدام از این سوالات باید یک صفحه ی کامل اختصاص یابد تا بتوانید حداکثر رنک را برای آن سوال بدست بیاورید.

چه چیز هایی در محدوده ی شما منحصر به فرد هستند؟

از نقطه نظر سئو، بهترین روش می تواند یک صفحه برای شهر ها محدوده ها و یا کشور هایی که خدمات ارائه می دهید ایجاد کنید. برای مثال، برای مثال در صورتی که شما ی لوله کش در محدوده شهر هستید و به دنبال کار در یک کلان شهر تزدیک خود می گیردید، شما می توانید در صفحه ی هود راجب به تاریخچه ی آب و فاضلاب آن شهر یا محدوده حرف بزنید، بخش ها و ساختمان های مسکونی که احتمال بروز مسائل مربوط به لوله کشی بیشتر است، را برجسته کنید یا یک لیست از لوله کشی های معیوب در آن منطقه را ایجاد کنید. به هر اندازه که محتوای شما بوی یک منطقه را بدهد ( سئو محلی )، احتمال این که گوگل و بینگ به محتوای شما رنک بدهند بیشتر است.

مطالعات موردی در پروژه های قبلی

شما می توانید به موضوع نزدیک تر بشوید و راجب به پروژه ها و ویژگی هایی که در یک محدوده انجام داده اید صحبت کنید. در مورد این که چگونه کار ها را انجام داده اید یا اینکه چگونه خدمات شما به مشتریان کمک می کند که به هدف خود برسند صریح باشید. مطالعات موردی یکی از مواردی است که کسب و کار شما را منحصر به فرد می کند، پس از پنهان کاری دوری کنید و بر روی داستان های گذشته خود تمرکز کنید که به مشتریان اینده ی شما کمک می کند.

مصاحبه با مشتری و رونویسی

بهترین روش برای کمک به مشتریان آینده با استفاده از مشتریان قدیمی از تریق محاصبه های ویدیوئی و رضایت نامه های آن ها است. در عصر گوشی های هوشمند شما خیلی ساده می توانید یک کلیپ را ضبط و در سایت خود یا سایت های دیگر آن را اپلود کنید. شخصیت مشتریان شما در ویدیو واقعا می درخشد. توجه داشته باشید که از هر فایل ویدیوئی در زیر آن یک رو نوشت داشته باشید تا اینکه بتوانید اعتبار کلمات کلیدی را نیز از موتور های جستجو کسب کنید.